понеділок, 16 листопада 2015 р.

Тріолет та інші твори


Старші студійці продовжують знайомиться та опановують тверді форми віршування. Цього разу це були терцина та тріолет. Когось надихає осінь, а хтось пише веселі страшилки. Тож є про що почитати за різним смаком!

Тріолет

Розгорнулися крила метелика -
Бачу я їхню дику красу –
зачарований в лісі стою.

Розгорнулися крила метелика
вони казку у небо несуть,
бо у казки чарівна є суть.

Розгорнулися крила метелика
Бачу я їхню дику красу.
Коваленко Вероника

Осень

Осень по лесу гуляла.
Разноцветьем всё играло:
листья, травы и цветы
- всех не перечислишь ты.

Журавли уже в печали -
Улетали и кричали.
Солнце  тусклыми лучами
Птиц летящих провожало.

Дождь просеялся над лесом,
Стал туман холодный, пресный.
Скоро осень подустала –
все на свете серым стало!
Лада Шкворец

Як Тиша з привидами впоралася

Якось два молодих розбишаки-привиди заважали мені робити уроки – вони смикала мене за коси, грюкали дверима, намагалися вщипнути за ніс. І в цю саму мить завітала до нас Тиша. Вона сумно оглянула мою кімнату. Її суворий погляд зупинився на двох привидах, які з великою цікавість розглядали гостю.
- Хто ви? – запитали два розбишаки в один голос.
Тиша не відповіла, адже вони звикла мовчати – на то вона і є тиша. Привиди запитали ще раз – думали, що не дочуває. Та Тиша мовчала і йшла прямісінько до них. Тоді привиди по-справжньому злякалися і втекли. Я з вдячністю подивилася на Тишу – вона мені кивнула і сіла у крісло.
А привиди, коли повернулися до дому – у старий будинок -  все розповіли дорослим. Дорослі привиди наказали їм більш ніколи не ходити до моєї квартири. Ось так – коли тобі заважають робити уроки якісь розбишаки – поклич Тишу.
Вікторія Виходцева

Страшилка
Приведенье и вампиры
По ночам идут в квартиры.
Черная рука
лезет с потолка
и гогочет: "Ха-ха-ха!".

Шкрябалка идет
(рядом с нею черный кот!).
Непослушным детям
грозит она ножом…
Ну а потом
угощает то́ртом
с украшеньем-чёртом.

Виктория Выходцева

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *