неділю, 21 квітня 2019 р.

Готуємось до конкурсів

Вже традиційно ми будемо брати участь у конкурсі "Море талантів"(Одеса). А ще цікаво спробувати свої сили - триває
ІІ Всеукраїнський дитячий 
літературний конкурс «Я – майбутнє України».

Малюю майбутнє

Намалюю своє місто
таким гарним, як намисто.
Намалюю я свій дім,
Тато й мама будуть в нім.

Намалюю я майбутнє.
Що в нім буде? Будуть люди
Гарні, добрі і веселі.
Будуть жити у оселях
світлих, теплих і просторих -
їх там не спіткає горе.

В намальованому світі
Розумніші будуть діти.
Люди там усі здорові
Живуть дружньо, у любові.
Там конфліктів не буває –
сонце дуже мирно сяє.

Таке майбутнє до вподоби.
Мій малюнок – мрія. Мовби
Всесвіт я для всіх  будую –
і себе в нім намалюю.
Аліса Філімонова


Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *