неділю, 22 травня 2016 р.

Відомі рядки – і мрії великі


 Іванна Пислар завершила триптих, який стане учасником Всеукраїнського конкурсу "Мрії про Україну: дитячий погляд" у номінації "Вірші"

Відомі рядки – і мрії великі
Триптих

У кожен свій вірш я вливаю любов:
Хай квітне Херсонщина мила
і вся моя Батьківщина!

1.
Думи мої, думи мої…
             Т.Шевченко
Зорі вічні – знаю я,
вони й Тарасові світили.
Одна мені розповіла
з якої він родини,
як він вірші свої складав,
за рідним краєм сумував,
як вчився малювати,
які зазнав він втрати.

Ділюся подумки завжди 
з поетом думами своїми,
допомагають ті зірки,
які й йому світили.

Я мрію, як і він, про вільний край,
Бо це нарешті буде справжній рай!


2.
Але мрії не зникають.
                         Леся Українка
Ви кажете – я мрійниця?
Не заперечую вам, друзі!
Та мрія – як прокинеться –
то вже не до ілюзій!

Адже щоб все збулося –
потрібно працювати
(не виросте колосся,
якщо не доглядати!)

І перша моя мрія:
здорова і щаслива
уся моя родина.
Для цього добре вчуся,
щоб тато и матуся
частіше посміхались
і мною щоб пишались.

І друга – головна –
щоб не дарма я прожила.
Щоб свій талант від Бога
зуміла я розкрити,
щоб людям –
більше якомога! –
зуміла я служити.                                         

3.
             Осінь брами твої замикала вночі
                                                Л.Костенко
Осінь брами за літом закрила вночі,
відлетіли птахи у теплі краї,
будуть там зимувати,
і за краєм своїм сумувати.
Але прийде весна – відкриються брами,
і повернуться птиці додому,
в рідний свій променистий край,
щоби гнізда собі будувати,
щоб веснянки веселі співати,
годувати  своїх пташенят.

Все так просто – і мрія проста:
щоб тривало щасливе життя!


Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *