неділю, 9 листопада 2014 р.

Світ дитячих мрій

           Сьогодні наші юні таланти, які вже перемагали у численних літературних конкурсах, вийшли на підкорення нового для себе Олімпу - спробували сили у національному етапі Міжнародного молодіжного конкурсу творів епістолярного жанру, який проводять спільно Всесвітній поштовий союз та ООН. Тож підлітки не тільки почали писати листи на цьогорічну тему "Напиши листа і розкажи про світ, в якому тобі хотілося б вирости", а й отримали домашнє завдання - довести свою роботу до кінця.
           До кого ж писали "контурівці"? Які підіймали проблеми? Читайте - і дізнавайтеся!



Україна,
Миколаївська область,
с. Степове
Добрий день, бабусю!
Я дуже сумую за тобою. Мені так сподобалося тобі допомагати: доглядати за курками та конем. Щодня пригадую твої смачні пиріжки. Обожнюю також поливати з тобою город. Я вдячна за це прекрасне літо, яке я провела з тобою.
Я мрію переїхати до тебе, тому що в селі і твоєму будинку дуже гарно і затишно. Я б хотіла, щоб в селі Степовому було багато води – біля кожного будинку лився джерельною водою струмочок, щоб продукти в магазинах коштували недорого, а кожен господар міг купити корову і коня, щоб дороги були чистими, а коли стемніє, запалювалися ліхтарі.
Бажаю, щоб у селі було багато ігрових майданчиків, щоб ваш ставок був завжди чистий, аби діти могли в ньому купатися, щоб у вашому фонтані вирувала вода і ласкаво зустрічала гостей, що приїжджають до села.
З любов'ю, моя мила, дорога бабусю,
Твоя онучка Поліна.

PS. Я скоро до тебе приїду!
Поліна Буша



Привіт, Таню!
Ти знаєш, що я дуже активна і багато часу проводжу з друзями. Ми катаємося на ковзанах, роликах, граємо у футбол та волейбол. Ми часто виїжджаємо до парку, щоб відпочити та повеселитись.
У нашому місті проводять багато цікавих заходів. Я виступала на одному з них – концерті, присвяченому сім'ям загиблих в АТО та захисникам нашої країни – тим, хто піде, можливо, вже завтра захищати Україну. Коли ти стоїш там, на сцені, на тебе дивляться багато людей, очі яких повні надії, любові та переживань. Тому я хочу, щоб в Україні був мир та спокій. Я вірю, що "все буде добре", як співав Святослав Вакарчук.
 Я дуже чекаю твого приїзду.
З найкращими побажаннями,

Твоя подруга.
Катерина Валько

А молодші наші вихованці написали віршики та оповідання за мотивами творів письменниці, чиє ім'я носить Херсонська обласна бібліотека для дітей, - Дніпрової Чайки, довівши, що вони гідні нащадки талановитої авторки-краянки.

Ми бризочки-крапляточки
Ми бризочки-крапляточки…
Дніпрова Чайка
Ми, бризочки-крапляточки,
танцюєм і співаєм.
Ми любимо стрибати
із хмари до землі,
В дорозі ми жартуємо,
і веселимось, граєм,
А ось коли впадемо,
то будемо сміятись.

Ми любимо пригоди
та вічні переходи:
Впадемо ми у море,
а з нього – в океан,
А далі на хмаринку
піднімемось як пар.

Не боїмося ми вогню,
ні вітру, ані смерчу
І любимо купатись ми
 у тепленьких озерцях.
Володимир Валько

Подготовка к зиме
Минулося літо,
Пропала краса...
Дніпрова Чайка

Прошло лето, пропала красота. Деревья уже голые.
Идет ёжик по лесной опушке и собирает листья, катаясь по земле. А рядом мишка кушает последние ягоды с куста. Белочка прыгает с ветки на ветку, достает грибы из дупла большого дуба и насаживает грибы на еловые иголки.
А под дубом спит заяц. Белочка уронила гриб совсем рядом. Заяц проснулся и убежал со всех ног. Высоко над ним летит ключ аистов.
Никто их них не теряет времени, готовясь к зиме.
            Лада Шкворец 

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *