Після двох зустрічей - 6 і 13 вересня, були закінчені ось такі твори:
Цімуласт та школа шпигунів для корів
Але одного разу
Цімуласт прилетів до чергової ферми, а господарів і корів на неї не було. Куди
вони могли подітися? Дідусь шукав по всій планеті і нарешті знайшов будівлю з якимось
написом. Він спустився нижче і побачив корів. Вони розмовляли на незнайомої
мові. Цімуласт цілих чотири роки (а для нього це були лише чотири хвилини)
вивчав цю мову і нарешті зміг прочитати:
"Школа шпигунів для корів". Він ще ніколи не куштував корів-шпигунів,
тому розгубився. Спочатку хотів підірвати цю дивну школу, але вона була
заміцна. Тоді він поміркував та й вирішив перетворитися на корову і потрапити у середину будівлі. Він побачив
дивну картину: учениці вивчали побудову фіолетових інопланетян! Вони за допомогою указки
визначали на муляжі різні органи, частини тулуба, називали їх, щоб запам’ятати.
Розлючений Цімуласт,
перетворившись на корову, дістав свій портативний корововсмоктувач і хотів
зібрати всіх рогатих до купи. Але бик-викладач помітив прибульця, бо фіолетових
корів, як відомо, не буває, і викликав поліцію. Правоохоронці прибули за
декілька хвилин: злочинець був заарештований.
Земним тваринам, що виробляють смачне молоко, з тих пір
більш нічого не загрожувало.
Іван Завгородній
Воробейное королевство
жил воробушек Ворбей,
рядом жёнушка Ворбея,
Были внуки Ворбинуки,
Правнуки Ворбавнуки.
Стая дружных воробьёв
Живёт множество веков.
Утром стая прилетает,
Всех по именам я знаю!
Иван Завгородний
Мама наварила супу
Тато рибку наловив
а маленький наш Дракоша
їсти зовсім не хотів.
а малий стрибав додолу,
ложку кинув до пенька
а виделку – до гнізда.
Мама каже: "Що робити?!"
Тато розробляє план,
щоб дитина була сита.
Наближався знов обід.
Мамо й тато кудись зникли
Тарілки стоять, як звикли.
дикобраз – він наш сусід.
Ще його знайомий кріт.
Обидва мають апетит.
- Все з'їдять разом зі мною!
Ризикую головою!
Він з гнізда дістав виделку
З'їв обід, помив тарілку.