неділю, 16 лютого 2020 р.

За мотивами Ліни Костенко і не тільки



Вже кілька занять члени студії пишуть вірші за мотивами Ліни Костенко, адже творче свято – фестиваль на честь геніального поета наближається.
Паралельно йде підготовка до участі у щорічному "Поетичному вернісажі", у конкурсі "ФантФест" тощо. Але у студії завжди можна писати і на власні теми. Тож сьогодні представляємо зовсім різні за звучанням твори.

Вірш, що лунає у душі
Я хочу вірші написати про…
                    Ліна Костенко
Я хочу вірші написати про
про те, як над садочком лине тиша,
а вранці  дивні солов'ї
співають нам казки свої.

А ще про сонячне проміння,
що гріє паростки насіння.
І ковила тендітні степові
я теж змалюю на листі.
Ще на малюнку будуть гори
і наше море неозоре.
А вище зорі мерехтять,
про щось таємне шепотять –
(мабуть, як мрії всі здійснити
або про них комусь наснити!)

Найкращі спогади мої
Відобразяться, мов в воді,
Бо я пишу про  найрідніше:
чи то майбутнє, чи колишнє.
Весь світ мій буде у вірші,
який лунатиме в душі.
Вікторія Виходцева


Не та профессия!

Забыл про сон и места не находит,
он все свои наброски разбросал.
И хоть концы с концами еле сводит –
берет очередной с вином бокал.

Повсюду пыль и грязь в его квартире,
а он і две строки не написал.
Коллекторы к нему вновь приходили -
он своего присутствия не сдал.

Родные всё гадают: жив, здоров ли,
ростовщики пытаются найти:
он так устал и хочет всё закончить –
не видит продолжения пути.

И вот пришёл уже тот день ненастный,
когда поэт уж вовсе духом пал,
он видит дом – большой, многоэтажный
и вот уже записку написал…

Мгновенье… Два… Стоит поэт на крыше –
прекрасный вид сейчас пред ним застыл.
О, как он хочет стать к нему поближе –
он сделал шаг, он вниз уже летел,

но тут проснулся наш сантехник Коля
и понял, что вчера чуть "перебрал".
Подумал: "Стать поэтом что ли?"-
вздохнул и кран на кухне разобрал.

Лада Шкворец

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *