неділю, 13 січня 2019 р.

Вірші на різні теми


Найвірніші 

Без них цей світ не уявити.
Без них тривожно на душі,
Вони дарують щастя дітям,
Несуть тепло в мої вірші.

Вони - найкращі наші друзі,
А ми для них - великий світ.
До них буваємо байдужі,
А от собаки до нас -ні!

Так,  ці створіння-особливі,
і більше люблять нас, аніж себе.
Коли до мене йде скрутна година ,
Усю печаль мій песик забере.

І хоч би що на нас чекає,
Товариш вірний поруч є.
І хай не вимовить словами ,
А очі скажуть все, як є.

Як любить сильно, як чекає,
Коли до дому ти прийдеш.
І капці принесе зубами,
Хвостом так радісно взмахне.

Ото і є товариш вірний,
Який навчить людей тому,
Що дружба в світі - то є світило,
Яке потрібно кожному.
Елеонора Шелегон

                        За мотивами 
1.
             Блукають в травах тіні-сновидіння
                                              Марія Морозенко
Блукають в травах тіні-сновидіння,
Думки спіткають, що скінчився шлях.
І знов прийде кінець моїм видінням
Коли настане ранок на полях.
Жуки прокинулись. Тлумлять своїм гудінням
Дзвенить метелик ніби з кришталю,
А може мої сни - це провидіння?
Я всі їх відпускаю без жалю
І кожен день - шафранове створіння,
Приходить зранку, ніби  білий птах.
 Я вірю тільки добрим сновидінням,
 І відпускаю свій сумлінний страх.
Сьогодні я не втомлена прозрінням.
Холодні думи подарую скрипалю
Всі сни – це моє власне володіння.

Здійсняться - лиш бажанням запалю.
Марія Юдіна

2.
                Мені вітри позичили крило
                                      Ліна Костенко
Мені вітри позичили крило
Я їх візьму, над світом політаю
Так  хочу я побачить джерело,
З якого щастя й радість всі ковтають.
А щастя двох - це унісон сердець,
Думок, і вчинків. В сенс життя вплітають
ще правду, чесність (якщо ти – борець!).

Мені вітри позичили крило,
Я їх візьму – при світлі політаю.
Відкрию всім, чому в душі тепло
Скажу, чому я правду поважаю.
Бо правда  мов кришталь – не просто скло
крихке і хибне. Без кінця і краю
лише від правди на душі світло -
Я лише щастя ревно всім бажаю.
Марія Юдіна

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *