неділю, 11 березня 2018 р.

У Херсоні відбудеться "АНТР-АКТ"



Тема цьогорічного Всеукраїнського фестивалю поезії – "Час і простір". Читайте твори на "Антракт" від членів студії.

Інтерв’ю з Часом

- Шановний Час, куди Ви ідете?
- В безмежний простір
Я свій шлях прямую.

- В безмежний простір?
- Так, це саме так –
його здавен я знаю й поважаю.

- Здавен Ви кажете? Коли це все було?
- Коли ми з простором
товаришами стали.

- То друзі ви? Гадав я – вороги?!
- Між нами сварок не було б ніколи,
Але вважав мене він  конкурентом.

- Ваш конкурент він був ? Але чому?
- Як два титани, часто сперечались:
хто головний і другорядний хто.

- Що ж вирішили ви?
- Немає головного, бо час іде у простір,
А простір вміщує в собі безмежний час.
Ельвіра Мельгунова, 15 років, "Контур", Херсон.

Зміст мого часу

Він світом володіє мимоволі,
і, кажуть,  плине стрімко час.
Він все заповнює в просторі
і щось приховує від нас.

То тягнеться, то він втікає швидко –
не зупинити його біг ніяк,
хоча ніде його не видко -
він кожному дає вагомий знак.

Той знак – мені, щоб я не марнувала,
Щоб кожну мить вважала за коштовність,
Яку б з наснагою щодня видобувала,
В яку б я несла світло  і духовність.

Валентина Нетребич, 14 років, "Контур", Херсон

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *