неділю, 17 квітня 2016 р.

Віршовані мрії про Україну


"Мрії про Україну: дитячий погляд" – саме таку назву має оголошений Національною бібліотекою України для дітей конкурс. Він присвячений 25-ї річніці незалежності України і проводиться у декількох номінаціях і двох вікових категоріях.  Спочатку пройде обласний етап конкурсу, до якого контуровці вже почалися готуватися.

Вірші з майбутнього

Мене збудила вранці тиша,
бо прокидалась завжди я
Від грохоту старих автівок,
що їхали по ямах. Так!
Я раптом бачу крізь віконце,
що на дорозі ям нема.
І їде тихо -  без мотора! –
чистенька біла та нова
машина, а за ній іще одна.

Виходжу я із свого дома
та бачу – коробів нема,
а замість них охайні, нові
двоповерхові, кольорові
стоять привабливі дома.
І мій такий же. Бачу мати –
вона щаслива, не сумна.
Немов ми всі міліонери,
а бідних в світі вже нема.

Моя сестра з своїм бой-френдом
Вже план весілля укладає,
Бо свою хату також мають.
Є в батька мого три машини,
велика дача і гараж.
Мій дід вернув колишню силу –
тому й стрибає напоказ.
А у бабусі всі морщини
пропали назавжди і враз.

 А я вертаюсь до кімнати,
мене чекає ноут-бук
та кіт Василь іде по хаті,
немов завжди він тут і був.
Лада Шкворець

 Про мене, родину, малу батьківщину та всю Україну
 Триптих
Я вже дорослішаю, мабуть.          
Про ляльку зовсім вже не мрію.   
Серйозна думка більше вабить –
Все розповім, як розумію.

1.
Про мене і родину
Я мрію, щоб тато частіше був вдома.
Коли ж він у морі – хай все буде добре.
Я мрію, щоб брату сподобалось в школі,
щоб друзів багато було в нашім колі.

Бабусі бажаю частіше всміхатись,
бо усмішки - завжди як сонечко в хаті.
Я мрію, матуся, тобі років "надцять"
ще буде довго. І ти будеш мною пишатись!

2.
Про малу батьківщину
Я мірю, щоб в Таврійськім нашім краї
Завжди були  хороші урожаї.
Щоб навіть у Олешківський пісках
Не загубився правди шлях.

Я мрію, що Дніпро не перестане
У Чорне море нести свій потік.
І щоб міста по берегах стояли,
І щоб любов у них цвіла вовік.

Ельвіра Мельгунова

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *