пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Імені Дніпрової Чайки




Сегодня контуровцы участвовали во «взрослом» мероприятии – круглом столе по вопросу присвоения нашей библиотеке имени известной писательницы Днипровой Чайки, которая жила в Херсоне. Каким образом? Были написаны произведения по мотивам ее стихотворения  «Бажання», котре складается з чотирьох відрізков

1.
Хотіла б я теж бути квіткою
І радувать очі людей,
Хитати зеленими вітами,
Вітаючи всіх,
хто повз мене  іде.

Поету би я дарувала
Натхненні чарівні рядки.
Зі скрипалем би співала,
Художнику – барви рясні
Від щирого серця б віддала -
Ніколи б не шкодувала
своєї краси.
Маша Лопатнёва

 2.
Хотів би я буть соловейком,
Щоб високо в небі літать,
Пісні мелодійні співати
І душі людей зігрівать.

Щоб дзвінкая пісня лунала
У самих далеких кутках
І рід наш людський прославляла …
Такий би я був собі птах
Максим Пулянович

 3. 
Хотіла б я хмарою бути,
Щоб ближче до сонця пливти,
Щоб бачить далеко усе навкруги,
І щоб підкорити вершину
Найвищої в світі гори.
 Ангелина Товста
 4.
Цілющим я словом хотів би
У світі усе наладнати.
Щоб слово було наче вчитель,
І приклад з нього можна брати.
Данило Бабенко

Мы и дальше будем знакомиться с произведениями этого замечательного автора.

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *