четвер, 13 червня 2013 р.

конкурс!!!

ПОЛОЖЕННЯ
про Всеукраїнський конкурс дитячої творчості
«Дитячі історії про найголовніше»
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок організації та проведення Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Дитячі історії про найголовніше» (далі — Конкурс).
1.2. Загальне керівництво Конкурсом здійснює Міністерство культури України (далі — Мінкультури України).
1.3. Організатором Конкурсу є Мінкультури України. До участі в організації та проведенні Конкурсу залучаються Національна бібліотека України для дітей (далі — НБУ для дітей), Українська асоціація працівників бібліотек для дітей, обласні бібліотеки для дітей, а також інші підприємства, установи та організації (далі – організатори Конкурсу) (за згодою).
1.4. Основними завданнями Конкурсу є стимулювання пізнавальної активності і самостійності дітей та підлітків, спонукання учасників до творчості, виховання любові та дбайливого ставлення до книги.
1.5. Мета Конкурсу: розвиток фантазії та творчих здібностей у дітей та підлітків; надання можливості кожному учаснику відчути радість досягнення успіху, повірити у власні сили.
1.6. Інформація про проведення Конкурсу оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінкультури України, а також у інших засобах масової інформації.
1.7. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ІІ. Учасники та строки проведення Конкурсу
2.1. У Конкурсі беруть участь діти з усіх областей України у 3-х вікових категоріях:
читачі-учні (вихованці) 1-4 класів;
читачі-учні (вихованці) 5-8 класів;
читачі-учні (вихованці) 9-11 класів.
2.2. Конкурс проводиться у двох номінаціях: індивідуальні та колективні роботи.
2.3. Конкурс проводиться з 01 червня по 01 грудня 2013 року у два тури: перший - з 01 червня по 01 вересня на обласному рівні; другий, підсумковий - з 02 вересня по 01 грудня в місті Києві.
ІІІ. Фінансове забезпечення Конкурсу
3.1. Конкурс проводиться на безоплатній основі.
3.2. Витрати на організацію та проведення, підбиття підсумків та нагородження переможців Конкурсу здійснюються за рахунок коштів, не заборонених законодавством України.
IV. Організаційний комітет і журі Конкурсу
4.1. Для підготовки та проведення Конкурсу створюється центральний організаційний комітет, склад якого затверджується наказом Мінкультури України.
4.2. Для проведення першого туру Конкурсу в регіонах України створюються місцеві організаційні комітети та обласні журі, склад яких затверджують Міністерство культури Автономної Республіки Крим, структурні підрозділи у сфері культури обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (за згодою).
4.3. Для визначення переможців у другому турі центральний організаційний комітет визначає склад Головного журі, до якого входять представники організаторів Конкурсу, відомі українські дитячі письменники, художники-ілюстратори, мистецтвознавці (за згодою).
4.4. За підсумками роботи обласні журі та головне журі складають протоколи, які підписуються головою, секретарем та членами журі Конкурсу.
V. Вимоги щодо конкурсних робіт
5.1. Учасники Конкурсу кожної номінації та вікової категорії готують книжку-саморобку, яка має бути яскравою, гарно оформленою, за змістом і жанром за такими напрямами: шкільні, особисті, родинні історії; звичаї, традиції, обряди та історичні нариси про край, культурні скарби рідного народу, любов до Вітчизни.
5.2. Книжка-саморобка має бути виконана на аркушах формату А4 за допомогою різних технік, з використанням будь-яких матеріалів.
VІ. Визначення та відзначення переможців Конкурсу
6.1. Обласні журі Конкурсу 01 вересня під час святкування Дня знань підбивають підсумки першого туру, обирають по 3 переможці у кожній номінації та віковій категорії.
Конкурсні матеріали надсилаються не пізніше 15 вересня на адресу центрального організаційного комітету (03190, м. Київ, вул. Баумана, 60, Національна бібліотека України для дітей) з поміткою «На Конкурс «Дитячі історії про найголовніше». Дата визначається за позначкою на поштовому штемпелі. Роботи, надіслані пізніше вказаної дати, не розглядаються.
6.2. Для переможців Конкурсу у кожній номінації та віковій категорії встановлюються перше, друге і третє місця.
6.3. Головне журі оцінює роботи у другому турі, що надійшли від обласних журі, та до 01 грудня 2013 року визначає переможців.
6.4. Нагородження переможців Конкурсу дипломами та призами відбувається 19 грудня під час фестивалю дитячої творчості «Святий Миколай вітає таланти».
VІІ. Зберігання та публікація робіт, надісланих на Конкурс
7.1. Книжки-саморобки, надіслані на Конкурс, авторам не повертаються, а зберігаються в НБУ для дітей.
Книжки-саморобки можуть бути використані у роботі НБУ для дітей за згодою автора.
7.2. Результати Конкурсу узагальнюються відповідним наказом Мінкультури України та оприлюднюються на офіційному сайті та в друкованих виданнях.
7.3. За результатами Конкурсу готується перекидний календар на 2014 рік, на сторінках якого буде розміщено фото кращих книжок-саморобок.
Директор Департаменту культури
мистецтв та освіти
Л.П. Гомольська


понеділок, 10 червня 2013 р.

Перед каникулами


Поэтические чтения с чаепитием прошли 6 июня - знаменательный день: день журналиста и день рождения Пушкина. Весело попрощались с учебным годом Маша Лопатнева, Светозар Швец, Данил Бабенко, Максим Пулянович, Вова Валько, Лада Шкворец

Поздравляем!

Поздравляем победителей

Состоялся очередной ежегодный областной  заочный конкурс «Поэтический вернисаж», в котором контуровцы вновь заняли первые места. Поздравляем Варвару Денисову, Машу Лопатнёву, Данила Бабенко и Светозара Щвеца. Победители побывали на прямом эфире в с тудии «Скифии», и все могли услышать их произведения, которые действительно достойны высокой награды.
Представляла юных поэтом председатель жюри поэт Людмила Крыжановская.

Фото прямого эфира 07.06.2013

  










неділя, 28 квітня 2013 р.

Разноцветные истории


Мир так разноцветен! Почему бы не написать об этом?


Кто раскрасил мир?

Был наш мир когда-то серый.
Только в день один прекрасный
На планету прилетели
Краски очень разные.

Краски все разрисовали:
Небо стало голубым,
а листва зеленой,
стало солнце золотым,
розы красные у дома.

Стал наш мир таким цветным.
Только белая луна
В черном небе так грустна!
Лада Шкворец, 7 лет

Крокодилья история
Один зеленый крокодил
Большую пальму проглотил.

– Такой малявка – как же так?
Он может дерево глотать?

– Да-да, на самом деле
Оно было проглочено!
И у него из-за того
Зубы укорочены!
Швец Светозар, 7 лет


Молитва Вербного воскресенья

Спасибо, Господи, за вдохновенье,
За то, что дал и мне талант,
Прости меня за тень сомненья
И если в чем-то виноват.

Исправлю все свои ошибки,
Пройти стараясь верный путь.
Смотреть на трудности с улыбкой
И никого не обмануть.

Не дай мне, Боже, серых будней.
А дай всецветных дней простых.
И пусть  любовь во мне пребудет.
И даст мне силы всех простить.
Максим Пулянович,  11 лет

Времена года

Прошли колючие метели,
Раздался голос соловьев,
В лесу проснулись даже тени
И шепот плачущих берез.

Прошла весна – настало лето
Поспел и первый урожай.
Повсюду звонкий детский лепет
И рвется ввысь моя душа.

Настала осень золотая,
Деревья облетели вновь,
И птицы с плачем улетели,
Как безответная любовь.

И вновь зима,
и вновь метели,
и гробовая тишина…
Но ведь мечты не улетели –
Зачем им в теплые края?
 Максим Пулянович,  11 лет

     Сердце моря (медуза)
авторизованный стихотворный перевод
одноименной легенды Днипровой Чайки

Купались в море братьев двое.
Уж старший к берегу поплыл,
А младший дальше рвется,  в море,
О глубине он позабыл!
Но вот несчастье: полюбила
Его, отважного, волна,
За плечи крепко ухватила,
На дно с собою повлекла.

Но парень сильным оказался
сопротивляется, плывет,
не хочет с жизнью расставаться
и брата старшего зовет.

Но тот спасать его боится,
Не хочет плыть на глубину
Пучины смерти он страшится:
За братом вдруг пойдет ко дну?

- Коль можешь, сам теперь спасайся –
Воскликнул старший брат трусливо.
Разгневалась волна – погналась,
и унесла, и утопила.

… И тело труса рыбы разнесли,
Изгрызли крабы жадные, голодные,
Лишь сердце жалкое не тронули они –
Недоброе, трусливое, холодное.

По морю сердце до сих пор плывет,
Швыряет океан его волной.
На валуны прибрежные прибьет,
Оставит на песке его прибой.

Медуза скользкая и вялая дрожит,
Внутри неё холодная вода
На солнце жарком сердце полежит,
А после тает – гибнет без следа.
(продолжение следует)
Мария Цымбал, 12 лет


Буревестник
Буревестник с криком реет,
 черной молнии подобный…
                           М.Горький
Сгущаются тучи,
 раздается прибоя гром,
буревестник могучий
рассекает ветры крылом.
Торжествующим криком звонким
он пронзает водный простор.
С грозной бурей в бешеной гонке,
Бьёт крылами громады гор
водяных и взывает к Эолу,
оседлавшему черный вал.

Богу вызов бросает снова
 и  бесстрашным его ветрам
Птица гордая, ястреб моря,
он презрел навеки покой,
Он парит и не знает страха
 в битве вечной с пучиной морской.
Его счастье – ярость сраженья,
Его дом – штормовой океан
Жизнь – полет, и борьба, и лишенья
А могила – безмолвный туман.

Буревестник смеется гордо
над тем, кто привязан к земле,
Кто не знает восторга полета,
кто труслив и сдается судьбе.
Он отважен, строптив, непокорен,
Он покинул земную тюрьму.
Буревестник несется над морем,
 задевая бесстрашно волну.
Мария Цымбал, 12 лет

пʼятниця, 26 квітня 2013 р.

Імені Дніпрової Чайки




Сегодня контуровцы участвовали во «взрослом» мероприятии – круглом столе по вопросу присвоения нашей библиотеке имени известной писательницы Днипровой Чайки, которая жила в Херсоне. Каким образом? Были написаны произведения по мотивам ее стихотворения  «Бажання», котре складается з чотирьох відрізков

1.
Хотіла б я теж бути квіткою
І радувать очі людей,
Хитати зеленими вітами,
Вітаючи всіх,
хто повз мене  іде.

Поету би я дарувала
Натхненні чарівні рядки.
Зі скрипалем би співала,
Художнику – барви рясні
Від щирого серця б віддала -
Ніколи б не шкодувала
своєї краси.
Маша Лопатнёва

 2.
Хотів би я буть соловейком,
Щоб високо в небі літать,
Пісні мелодійні співати
І душі людей зігрівать.

Щоб дзвінкая пісня лунала
У самих далеких кутках
І рід наш людський прославляла …
Такий би я був собі птах
Максим Пулянович

 3. 
Хотіла б я хмарою бути,
Щоб ближче до сонця пливти,
Щоб бачить далеко усе навкруги,
І щоб підкорити вершину
Найвищої в світі гори.
 Ангелина Товста
 4.
Цілющим я словом хотів би
У світі усе наладнати.
Щоб слово було наче вчитель,
І приклад з нього можна брати.
Данило Бабенко

Мы и дальше будем знакомиться с произведениями этого замечательного автора.

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *