неділю, 10 лютого 2019 р.

Нові вітання бібліотеці

Сьогодні зроблено відео-записи віршів, які члени студії подарували бібліотеці - читайте, дивіться і слухайте.
Нове вітання - прозове від Олександри Проценко. Ось воно:

Я вітаю свою улюблену бібліотеку. 95 – це таке гарне число і такий поважний вік! Я присвячую книгозбірні цю невеличку розповідь.

Недоречна суперечка

Всім відомо, що книги вночі просинаються і говорять між собою. Одного разу книга, що лежала на столі, каже:
- Я – найкраща, тому що мене останню читали і навіть не поставили на місце серед інших.
Книга із шафи заперечує:
- Ні, тебе просто забули на столі. Найцікавіша книга – це я. Мене сьогодні аж п’ять разів читали!
Книга, яка була завантажена у комп’ютер, говорить:
- Ми всі гарні, всі цікаві. Не треба сперечатися!
Я згодна з комп’ютерною книгою. Я вже три роки ходжу до бібліотеки і ще не зустрічала нецікавих книжок!
Проценко Олександра

Студійці також писали есе на тему Всеукраїнського конкурсу "Діти єднають Україну".

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *