неділю, 20 січня 2019 р.

Веселкові історії

Папуга – найліпший друг Веселки

Маленька Веселка мешкала у темних хмарах. Їй було дуже 
сумно, що її – таку яскраву - ніхто не бачить. 
Пролетів якось поруч білий папуга і питає:
- Чого ти така сумна?
-  Я тут, за цими темними хмарами, зовсім самісінька.
- А чого ж ти не можеш вийти та познайомитися зі світом?
-  Я ж маленька, боюся виходити…
Папуга пропонує:
- Давай вийдемо разом, щоб тобі не було лячно.
- Ні, мені не можна…- відмовила Веселка.
- Тоді я з тобою тут пограюся.
Стали вони бігати. Папуга так розігнався, що наштовхнувся 
на Веселку. 
Бачить вона – а пір'ячко папужки стало різнокольоровим.
- В мене ідея! – вмить стала хороброю Веселка – Я можу 
розфарбувати ціле небо. Тоді мене всі побачать.
Вийшла Веселка з-за хмар – засяяла на все небо. 
Її побачили всі люди, вийшли помилуватися цим дивом, 
цією красою.
До речі, папуги з тих пір стали різнокольорові.
Анастасія Ларина

Радуга

Радуга повисла в небе. Кто ее нарисовал? Нам об этом 
расскажет природа.
- Природа, кто придумал красивейшую радугу-дугу?
- Это мои верные помощники – солнце, ветер, дождь и вода.
Все всегда радуются, глядя на радугу. Раньше люди не знали, 
из чего она состоит и как появляется, а теперь знают, 
что радуга – это вода и солнечный свет. 
И я написал про это стихи:

Радуется радуге
Всё живое в мире:
Птицы, звери разные,
ящерки прекрасные.
Люди тоже рады ей –
она бывает редко.
Дуга вся разноцветная
Расцветает летом.

Владислав Вербицкий

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *