понеділок, 14 листопада 2016 р.

Такі різні події

Голосуємо за твори контурівців за посиланням:

http://perodaktyl.com.ua/index.php/uchasniki

Юдіна Маша– проза 8-10,
Шелегон Елеонора – проза 14-16

Сьогодні-завтра ще будуть:
Шкворець Лада – поезія 8-10,
                               проза 8-10
Нетребич Валентина – проза – 11-13


До друзів

 

Чому сьогодні я така сумна?

Собі самій я задаю питання.

Бо більше вірних друзів вже нема –

Отих, що допоможуть у стражданнях.

 

Сьогодні люди стали зовсім інші

і цінності у них уже такі:

багато грошей, речі – наймодніші,

і в друзях в них широкі гаманці.

 

О друзі! Ні, не піддавайтесь

на звабу цю "широкі гаманці",

ви краще в душу пильно углядайтесь,

щоб серед гною вибрать сливки золоті.

Ельвіра Мельгунова

 

Я исправлюсь!

 

Простите меня, родные,

за то, что так часто я

говорю вам слова такие,

что говорить нельзя.

Не думайте: я не со зла

Я очень вам благодарна

за то, что в любви росла.

 

Характер! Я боль причиняю.

Простить я прошу   меня.   

Исправиться я обещаю –

стараюсь день изо дня.

Эльвира Мельгунова



До

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *