вівторок, 12 січня 2016 р.

Авторські колядки та співанки від дівчаток з "Контуру"

Колядка
Коляд-коляд-колядниця,
Полюбляю паляницю.
Але треба заробляти,
Щоб солодке купувати.
Отже, дайте рубчик, два –
І тоді придбаю я
Паляницю та кутю,
До бабусі в дім прийду.
Шкворець Лада

Колядка 
Із Різдвом я вас вітаю,
Щастя-радості бажаю -
Хай здоров’я в дім іде.
Зірка перша як зійде,
То за стіл ви всі сідайте,
Швидко гостю пригощайте –
Щиро я колядувала,
Щастя дім в ваш закликала.
Виходцева Вікторія

Колядка
Вийди-вийди, літечко,
На бабине подвір’ячко.
Зірочка блискуча
Сповіщає внучці:
Перший прийшов празник –
То Різдво Христово,
Другий за ним празник –
Святого Василя.
Третій буде празник –
Святе Водохреща.
Тож давайте святкувати,
Щастя й радості бажати.
Грудковська Анфіса


Рушничок
Рушничок мій, рушничок!
На тобі малюночок:
Ведмедики, лисички
Смакують полунички,
Білесенькі зайчатка
Шукають жабенятка.
Рушничок мій, рушничок!
На тобі малюночок
Мама вишивала,
Всю любов вкладала,
На ручки не зважала
І подумки бажала:
«Багато радості, добра,
Любові від людей, тепла,
На життя без болю,
На щасливу долю».
Юдіна Маша

Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *