неділю, 2 березня 2014 р.

Всіх з весною!



Прийшов березень - і ми, звісно,  писали вірші для своїх улюблених матусь, але розміщувати їх на блозі зарано – вони будуть надруковані пізніше, щоб не зіпсувати сюрприз.

Поки читайте інші твори.

Місто Рим
У нас в школі є бібліотека. Я бував у ній багато разів. Якось я знову прийшов туди, щоб взяти книжку. Тільки я наблизився до полички, як побачив пошарпану книжку. Простягнув до неї руку - раптом навколо все закрутилося, і я опинився чудернацькому місці: будинки були похилені і темні, а вулиці вузькі і кривенькі.
Навколо мене стояли маленькі чоловічки. Вони мені щось промовляли, та показували вгору. Але я їх не чув і не міг зрозуміти. Чоловічки весь час показували руками вгору і виглядали стурбованими. Я подивився туди, куди вони показували, і побачив хмари з купами слів, які були розсипані по небу в безладі.

Це веселе місто Рим.
Є у нім віршів багато.
Дуже люблять їх складати
і дорослі і малі.
Рими в небі пролітають,
Угорі, неначе хмари.
Музам тут співають славу,
Сповнене це місто чарів.

Їм потрібна допомога:
Розлетілись рими в книзі!
І щоб разом всі зібрати,
Треба трохи потрудитись:
У віршах їх поєднати -
Нелегка це буде справа.
Безліч слів до купи скласти
Допоможе нам уява.

Почав я складати слова у хмарах і  у вірші їх ставити. А разом з тим почало змінюватися саме місто. Вулиці стали широкими, світлими, а будинки привітними та гарними. Маленькі жителі веселилися і тоненькими голосами співали пісні.
І раптом знову усе закружляло навколо, і я опинився там, де і був – у бібліотеці біля шафи з пошарпаною книжкою. Але вона вже не виглядала такою сумною. Я взяв її додому, підклеїв і всю-всю прочитав.
Тепер я знаю, що місто Рим є не тільки в Італії. Воно існує у моїй уяві. І потрапити туди я можу за секунду.

Валько Володя, 8 років

Про перекотиполе

             А по долині, по роздоллі
Зі степу перекотиполе
рудим ягняточком біжить
                  Т.Шевченко

Біжить воно поміж дерев
туди, де сонце ранкове встає,
туди, де Дніпро широкий тече,
де зорі яскраві світяться жваво,
де місяць сховався, де пісня заграла.

Бо там, по за обрієм, мрія здійсниться,
яка вже давно йому сниться і сниться.
Не хоче до віку по світу котитись,
Хоче до когось вже притулитись…
                                   Катерина Валько



* * *
Несмотря ни на что – ты должна быть красивой,
Даже если обидят: развернулась – ушла!
Останься верной себе и сильной,
И не думай о том, что болит душа.


Несмотря ни на что – ты должна быть красивой,
Радуйся жизни и забудь про душевную боль.
Даже если сегодня никем не любима,
Будет когда-нибудь главная роль!

Несмотря ни на что – ты должна быть красивой,
И зимою и летом, каждый миг, каждый час!
Ну, а если в душе тоскливо, уныло,
Ты назло всем невзгодам пой джаз!


Несмотря ни на что – ты должна быть красивой,
Нарушай все запреты и будь за чертой.
Ты обязана в мире быть самой красивой.
И не только внешностью,  но и  душой!  
                                   Юлия Каминская   



Напишите Ваш отзыв или комментарий!

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *